سوالات متداول و خطاهای رایج نرم افزار ارسال پیامک با کامپیوتر کامیشا

سوال: ارسال پیامک نرم افزار به چه شکل انجام می شود؟
پاسخ: 
ارسال پیامک از طریق جی اس ام مودم و با سیم کارت انجام می شود.

سوال: آیا همراه با نرم افزار جی اس ام مودم هم ارسال می گردد؟
پاسخ: 
خیر. جی اس ام مودم را خودتان باید تهیه کنید. اگر مودم سیم کارتی و جی اس ام دارید می توانید با نسخه آزمایشی قبل از خرید نهایی تست کنید در صورتی سازگاری نیاز به خرید جی اس ام مودم نیست.


سوال: برنامه ارسال پیامک کامیشا با چه gsm  مودم هایی سازگاری دارد؟
پاسخ: 
تقریبا اکثر جی اس ام مودم ها با برنامه کامیشا سازگار می باشد ولی فقط می توانید با آن پیامک ارسال کنید و سایر امکانات مثل دریافت پیامک , دلیوری, دستور شارژ و ... ممکن است قابل استفاده نباشد. برای تست سازگاری مودم خود از سوال بعدی می توانید نسخه دمو را دانلود کنید.
 
در صورتیکه بخواهید همه امکانات نرم افزار پیامک کامیشا را استفاده کنید ما به شما مودم ویوکام را پیشنهاد می کنیم که در طول چند سال گذشته توسط مشتریان زیادی تست شده و سازگاری نسبتا بالایی با برنامه پیامک کامیشا دارد.  برای خرید شماره نمایندگی داده می شود.
برای اطلاعات بیشتر درباره مودم ویوکام به این لینک مراجعه کنید.


سوال: آیا قبل از خرید می توانم برنامه را تست کنم؟
پاسخ: 
شما میتوانید فیلم دموی برنامه و نسخه آزمایشی ارسال پیامک را  در لینک زیر مشاهده یا دانلود کنید.
ارسال پیامک کامیشا
فیلم دمو و نسخه رایگان ارسال پیامک
 
سوال: آیا در ارسال پیامک با سیمکارت محدودیت روزانه وجود دارد؟
پاسخ: 
بله .شما می توانید روزانه حداکثر 1000 عدد تک پیام ( تا 70 حرف) را از یک سیم کارت ارسال کنید.در صورت ارسال پیام بیشتر , سیم کارت شما از طرف اپراتور بلاک می شود . دیگر قادر به ارسال پیام نیستید و قابل رفع شدن نیز نیست و فقط می توانید با آن سیم کارت تماس بگیرید.

سوال: مدت زمانی که برای ارسال پیامک با سیمکارت صرف می شود چقدر است؟
پاسخ: 
بستگی به سیمکارت، اپراتور آن و همچنین نوع سیم کارت از لحاظ 3G و 4G دارد. میانگین زمان صرف شده برای هر پیامک یک پارتی که شامل 70 کاراکتر است بین 4 الی 5 ثانیه می باشد.

سوال: آیا در ارسال پیامک با سیم کارت و نرم افزار محدودیت لیست سیاه وجود دارد؟
پاسخ: 
خیر. هیچ گونه محدودیتی در ارسال به شماره های لیست سیاه و مسدودی تبلیغاتی وجود ندارد.

سوال: هنگام ارسال پیامک با جی اس ام مودم و برنامه از چه شماره ای استفاده می شود؟
پاسخ: 
در هنگام ارسال پیامک با نرم افزار و جی اس ام مودم شماره سیم کارت خودتان که در جی اس ام مودم قرار دادید روی گوشی مخاطب نمایش داده می شود. که مزیت هایی بسیاری می تواند برایتان داشته باشد.

سوال: هزینه ارسال پیامک با سیم کارت چقدر است؟
پاسخ: 
هزینه ارسال هر پیام طبق سیم کارت خودتان ، نوع سیم کارت و اپراتوری است که استفاده می کنید.
.

آموزش نصب و راه اندازی مودم برای ارسال پیامک اوانوس

 1- روش های ارسال پیام

2- دستگاه های سازگار با برنامه

3- روش نصب مودم های Wavecom GSM  بر روی سیستم

4- روش نصب مودم های Wavecom GSM  بر روی ویندوز های 10 و 8.1 که 64 Bit هستند ( دانلود درایور 64 بیت مودم طبق فیلم آموزشی )

5- روش نصب مودم های EDGE Modem  بر روی سیستم

6- روش نصب مودم های D-link 157  بر روی سیستم

 
خطاهای رایج نرم افزار ارسال پیامک کامیشا
ممکن است بعد از مدتی هنگام کار با برنامه خطاهای زیر را مشاهده کنید. 
خطای 1 : عدم شناسایی مودم توسط برنامه:
خطا2 : مودم شناسایی می شود اما سیم کارت قادر به ارسال نیست (بعضی مواقع نمایش خطای مخابرات)
سایر خطاهای مشابه ...
در مرحله اول چون برنامه این خطا ها را به شما میدهد شما گمان میکنید که اشکالی در برنامه ایجاد شده است در حالیکه واقعیت چیز دیگری هست!
برنامه در واقع پلی است بین سیم کارت و مودم جی اس ام با شما و عملا تاثیری در خطاهای ایجاد شده ندارد. 
برنامه در طول چندین سال توسط چندین هزار کاربر در سراسر کشور استفاده شده و عاری از خطاهایی از این قبیل می باشد.
در صورت بروز خطا های فوق یا سایر خطا ها موارد زیر را دقیق و مرحله به مرحله تست کنید چون مشکل عدم ارسال مطلقا به برنامه مربوط نمی شود : یا مشکل از سیم کارت هست یا مودم شما , پس برای حل مشکل دنبال اشکال در برنامه نباشبد و مراحل زیر را انجام دهید: 

1- مودم را مستقیم، بدون هاب و کابل به سیستم وصل کنید.
2- درایور مودم را طبق فیلم های راهنمای موجود در نرم افزار یا در قسمت سوالات متداول طبق این لینک نصب کنید.
3- سیم کارت خود را تعویض کنید و از سیم کارت اپراتور های مختلف استفاده کنید.
4- ممکن است سیم کارت به دلیل ارسال زیاد (بیشتر از 1000 عدد تک پیام دریک روز و ...) بلاک شده باشد در این صورت شما با سیم کارت فقط می توانید تماس داشته باشید و دیگر قابلیت ارسال پیام نخواهد داشت و باید از سیم کارت دیگری استفاده کنید.
5- سیم کارت بدون پین کد یا شماره رمز باشد.
6- ویندوز را عوض کنید 
7- در نهایت ممکن است مودمتان دچار مشکل فنی شده باشد یا سوخته باشد که باید تعویض گردد.
شرکت آر اف فون نمایندگی مودم ویوکام در تهران هستند با شماره تلفن: 66716609 - 66755436 - 66707026 تماس بگیرید
مدل جی اس ام مودم  G2403U می باشد.
نکته1- :خدمات پس از فروش مودم به عهده شرکت آر اف فون میباشد
نکته2: طبق تماس با شرکت آر اف فون مودم مذکور گارانتی ندارد
8 - درصورت حل نشدن مشکل مراحل فوق را مجدد بررسی کنید و از تماس با واحد فنی و پشتیبانی یا فروش خودداری فرمایید
چون تمام راهنمایی هایی ممکن از سمت ما همین مواردی است که اشاره شد.



 
 



 
 
Kamisha Soft Group- 2006 -2018