سوالات متداول نرم افزارهای کامیشا


 سلام
شما می توانید بصورت رایگان از لینک های راهنمای زیر برای  حل مشکل خود استفاده نمایید.
 
مهم : با توجه به توقف فعالیت شرکت اورانوس و گروه نرم افزاری کامیشا 
 تولید , فروش و پشتیبانی نرم افزارهای ( صندوق قرض الحسنه  , ارسال پیامک ,  حسابداری , دبیرخانه  , کتابخانه , جاپ چک , چاپ بارکد , لایتنر , املاک , آموزش زبان و ... ) به پایان رسیده است.درصورتیکه هر یک از این محصولات را دارید توصیه موکد می شود هر چه سریعتر نسبت به مهاجرت به نرم افزار سایر شرکت ها اقدام فرمایید. بدیهی است نرم افزار های فوق از طرف کامیشا از کار نمی افتد و هر زمان و  به هر دلیل نرم افزار شما از کار بیافتد امکان ارائه خدمات پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. 
نکته: پشتیبانی محصولاتی که قفل سخت افزاری دارند تا یک سال از تاریخ خرید با پرداخت هزینه , قابل تمدید خواهد بود و بعد از آن ,پشتیبانی قابل تمدید نخواهد بود.  
محصولاتی که قفل آنها نرم افزاری و شماره قفل هست , اگر تازه می خواهند فعال کنند پشتیبانی رایگان آنها تا دو ماه از تاریخ خرید قابل ارائه می باشد و بعد از آن ,پشتیبانی قابل تمدید نخواهد بود. به همه مشتریان توصیه می شود هر چه سریعتر قفل های مانده خود را از سایت دریافت کنند چون ارائه قفل ها نرم افزاری ممکن هست هر زمان متوقف شود.  
رفع مشکل محدودیت تاریخ 1400 برنامه های 2014 به بعد



نکته مهم نصب : به هیچ وجه برنامه ها را در درایو ویندوز نصب نکنید چون برنامه کار نمی کند و خطا می دهد! 

نصب برنامه در ویندوز 8.1 و 10

رفع اشکال حروف ناخوانای نرم افزار
 و فارسی کردن ویندوز

سوالات متداول و خطاهای رایج
برنامه پیامک
     

سوالات متداول حسابداری کامیشا 

 دریافت کد فعال سازی نرم افزارهای جدید 2014 به بعد 

دارای قفل سخت افزاری

دریافت شماره قفل نرم افزارهای قدیمی
و قبل از 2014
 
روش برگرداندن اطلاعات دبیرخانه
نسخه 2014 -2011 و قبل
 
رفع مشکل محدودیت تاریخ 1400
 
 


 
 
Kamisha Soft Group- 2006 -2018