سوالات متداول و قوانین سیستم همکاری در فروش کامیشا


1- سوال: آیا خود من باید مشتری را پیدا کنم و محصول را به او بفروشم؟
پاسخ: بله 
جذب مشتری توسط شما صورت می گیرد ولی محصولات را طبق میزان خریدتان با تخفیف از ما می خرید و به قیمت اصلی به مشتری خودتان می فروشید.

2- سوال: من محصولات شما را برای استفاده خودم تهیه میکنم آیا می توانم در سیستم همکاری در فروش شما عضو شوم؟
پاسخ: خیر

3-سوال: سقف درآمدی که می توانم از این روش کسب کنم چقدراست؟
پاسخ: سقفی ندارد
با توجه به میزان تلاش شما قطعا فروش شما نیز افزایش پیدا می کند که در اینصورت جمع تخفیفات شما بیشتر می شود و در نتیجه میزان درآمد شما نیز از سیستم همکاری در فروش افزایش می یابد.

4- سوال: آیا جمع خرید من برای تخفیف در خرید های بعدی لحاظ می شود؟
پاسخ: بله.
در صورت عضویت در سیستم همکاری در فروش , جمع خرید های قبلی شما در نام کاربری تان محفوظ می باشد و با هر خرید می توانید از تخفیف بیشتری بهرمند شوید
.!!!

5-سوال: روش محاسبه تخفیف ها به چه صورت است:
پاسخ: طبق جدول زیر
نکته اینکه با افزایش فروش شما , تخفیفات بصورت پله ای افزایش پیدا می کند.
 
جمع کل خرید 
درصد تخفیف
از 0 تا 200 هزار تومان
 5 %
از 200 تا 500 هزار تومان
10 %
از 500 تا 1 میلیون تومان
15 %
از 1 تا 5 میلیون تومان
20 %
از 5 میلیون تومان به بالا 25 %
 
 
 
 
 
 
 
 


 6- سوال: خرید های خود را باید از چه طریقی انجام دهم تا شامل تخفیف گردد؟
پاسخ: پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور می توانید از طریق فروشگاه اختصاصی کامیشا  خرید خود را انجام دهید
در اینصورت می توانید از تخفیفات جدول بالا بهره مند شوید.

7- سوال: سیستم همکاری در فروش و قراردادها تا چه زمانی اعتبار دارد؟
پاسخ: تمام قراردادهای سیستم همکاری در فروش 6 ماهه بوده و بعد از اتمام عملکرد فروش شما بررسی می شود سپس با توجه به این عملکرد و بنابر صلاحدید تمدید خواهد شد.

8- سوال: پشتیبانی رایگان برنامه ها از چه زمانی شروع میشود؟
پاسخ: پشتیبانی رایگان برنامه ها از تاریخ خرید نرم افزار از شرکت شروع شده و به مدت یکسال از تاریخ خرید همکار در فروش از شرکت می باشد. بنابراین قبل از خرید ابتدا مشتری خود را پیدا کنید سپس اقدام به خرید کنید تا در حق مشتری اجحافی صورت نگیرید.

9- سوال: برنامه های خریداری شده را می توان به هر قیمتی به مشتری بفروشم؟
پاسخ: مطلقا خیر. شما در هر شرایطی موظف هستید حداکثر , برنامه را به قیمت فروش  شرکت  به مشتری خود بفروشید
در هر صورت و در هر حال هر نوع گرانفروشی از طرف شما منجر به حذف اکانت و قطع یکباره و یکطرفه همکاری شرکت با شما میگردد.

10- سوال: آیا میتوان بابت نصب و راه اندازی هزینه از مشتری خود بگیرم؟
پاسخ: درصورت توافق با مشتریتان می توانید بابت آموزش و نصب و راه اندازی طبق توافق از مشتری هزینه معقول و معمول و عرف جامعه را بگیرید. در مورد این هزینه شرکت هیچ مسولیتی را اضافه بر تعهدات و قوانین پشتیبانی به عهده نمی گیرد.


نکته: ادامه همکاری منوط به رعایت قوانین همکاری در فروش شرکت می باشد. در صورت عدم رعایت قوانین در هر زمان به تشخیص واحد فروش شرکت , دسترسی به سیستم همکاری قطع شده و همکاری شما به طور یکطرفه از طرف شرکت قطع میگردد.
نکته مهم: ملاک قوانین و شرایط همکاری طبق آخرین تغییرات اعلامی از طرف گروه نرم افزاری کامیشا هست که روی سایت منتشر میشود.


فروشگاه اختصاصی کامیشا
 
 
Kamisha Soft Group- 2006 -2018