سلام و عرض ادب:

 
مهم : با توجه به توقف فعالیت شرکت اورانوس و گروه نرم افزاری کامیشا 
 تولید , فروش و پشتیبانی نرم افزارهای ( صندوق قرض الحسنه  , ارسال پیامک ,  حسابداری , دبیرخانه  , کتابخانه , جاپ چک , چاپ بارکد , لایتنر , املاک , آموزش زبان و ... ) به پایان رسیده است.درصورتیکه هر یک از این محصولات را دارید توصیه موکد می شود هر چه سریعتر نسبت به مهاجرت به نرم افزار سایر شرکت ها اقدام فرمایید. بدیهی است نرم افزار های فوق از طرف کامیشا از کار نمی افتد و هر زمان و  به هر دلیل نرم افزار شما از کار بیافتد امکان ارائه خدمات پشتیبانی از سمت ما وجود ندارد. 
نکته: پشتیبانی محصولاتی که قفل سخت افزاری دارند تا یک سال از تاریخ خرید با پرداخت هزینه , قابل تمدید خواهد بود و بعد از آن ,پشتیبانی قابل تمدید نخواهد بود.  
محصولاتی که قفل آنها نرم افزاری و شماره قفل هست , اگر تازه می خواهند فعال کنند پشتیبانی رایگان آنها تا دو ماه از تاریخ خرید قابل ارائه می باشد و بعد از آن ,پشتیبانی قابل تمدید نخواهد بود. به همه مشتریان توصیه می شود هر چه سریعتر قفل های مانده خود را از سایت دریافت کنند چون ارائه قفل ها نرم افزاری ممکن هست هر زمان متوقف شود.  
رفع مشکل محدودیت تاریخ 1400 برنامه های 2014 به بعد


قوانین و تعهدات پشتیبانی شرکت تغییر نموده است. من بعد نیاز به تمدید الزامی پشتیبانی نرم افزار های خود ندارید و همچنین نیاز به دریافت کد فعال سازی برای برنامه های خریداری شده نسخه های 2014 به بعد ندارید. برای اینکه برنامه های شما نیاز به دریافت کد فعال سازی نداشته باشند می بایست نسخه آپدیت برنامه خود را دانلود و نصب کنید.


نکته مهماگر قفل سخت افزاری دارید و سوخته است برای دسترسی به اطلاعات قبلی خود , ازلینک زیر سی دی جدید محصولات را دانلود و نصب کنید و برنامه را بصورت آزمایشی اجرا کنید و دایمی نکنید. سپس اطلاعات را از منوی امکانات -منوی برگرداندن اطلاعات از پشتیبانی بازیابی کنید.
.راهنمای نصب:
نکته بسیار مهم: این محصول فقط با قفل نسخه 2018 سازگار هست . درصورتیکه نسخه 2017 را دارید با قفل قبلی 2017 کار نخواهد کرد و اطلاعات شما از بین می رود . اگر نسخه 2017 را دارید نسخه مربوط به 2017 جداگانه قابل دانلود هست به صفحه خودش مراجعه کنید.

مرحله 1: فایل دانلود شده شامل همه آپدیت های برنامه تا تاریخ: بهمن 96 می باشد. المثنی ندارد, در حفظ آن برای نصب های بعدی حتما کوشا باشید.
مرحله 2: بعد از دانلود، فایل را از حالت فشرده خارج نمایید سپس برنامه را نصب کنید, برای نصب برنامه جدید نیاز به حذف برنامه قبلی ندارید , نسخه جدید مجزا نصب می گردد.
مرحله 3: در صورتی که در برنامه قبلی بک آپ دارید بک آپ آخر نسخه قبل را در برنامه جدید از طریق منوی امکانات, گزینه پشتیبانی اطلاعات - برگرداندن اطلاعات از پشتیبانی اقدام به بازیابی بک آپ در نسخه جدید نمایید.
نکته : درصورت بروز خطا هنگام اکسترکت کردن فایل از این لینک آپدیت جدید win rar را دانلود و نصب کنید.

آپدیت چاپ چک 2018.3
نسخه .2018.2 - تاریخ انتشار: 97.08.11
رمز اکسترکت: kamishasoft.ir

 

سوالات متداول نصب برنامه

صفحه اصلی چاپ چک کامیشا
 
 
Kamisha Soft Group- 2006 -2018